ALL PROJECTS

Os proxectos musicais nos que traballo actualmente:

BOLBORETA: proxecto no que son a compositora, cantante, acordeonista, guitarrista e pianista facendo música mestiza, fusionando xéneros musicais coma o reggae, punk, rock, rumba, pop, swing… con letras en galego, castelán, italiano, francés e inglés que falan sobre o mundo no que vivo, loitas con optimismo e vitalidade. Teño auto-editado un disco EP titulado “Metamorfose” (2015).

DE AQUÍ PARA ALÁ: proxecto no que interpreto unha viaxe didáctico musical polo mundo para amosar ó público infantil (de 3 a 10 anos) a orixe das músicas que veño tocando coma o jazz, a salsa, a samba, reggae/ska… tocando a percusión, o piano, acordeón, cantando e contando esta historia que conta cun libro-disco editado en galego e castelán pola editorial Cumio (2015). Existe a versión completa do espectáculo con varios músicos en escena e a versión a solo coma canta contos.

MUNDO MAMEMO: proxecto de música infantil no que estou rodeada de pantallas de cine contando as aventuras dun neno doutro planeta moi difundido en países francófonos do que fixen as adaptacións ao castelán e arranxos das cancións para interpretalas a solo. Existe a versión en castelán e a versión bilingüe en francés.

A FEIRA DAS LINGUAS: teatro musical para nenos e nenas a partir de 7 anos no que contamos a historia da nosa lingua coas cancións e ritmos máis actuais dende versións en galego-portugués, trap, rap xunto moito humor para promovela lingua entre as novas xeracións.

 

Los proyectos musicales en los que trabajo actualmente:

BOLBORETA: proyecto en el que soy compositora, cantante, acordeonista, guitarrista y pianista haciendo música mestiza, fusionando géneros musicales como el reggae, punk, rock, rumba, pop, swing… con letras en galego, castellano, italiano, francés e inglés que hablan sobre el mundo en el que vivo, luchas con optimismo y vitalidad. Tengo auto-editado un disco EP titulado “Metamorfose” (2015).

DE AQUÍ PARA ALLÁ: proyecto en el que interpreto un viaje didáctico musical por el mundo para enseñar al público infantil (de 3 a 10 años) el origen de las músicas que vengo tocando como el  jazz, la salsa, la samba, reggae/ska… tocando la percusión, el piano, acordeón, cantando y contando esta historia que cuenta con un libro-disco editado en galego y castellano por la editorial Cumio (2015). Existe la versión completa del espectáculo con varios músicos en escena y la versión a solo como canta-cuentos.

 

MUNDO MAMEMO: proyecto de música infantil en el que estoy rodeada de pantallas de cine y cuento las aventuras de un niño de otro planeta muy difundido en países francófonos del que he hecho adaptaciones al castellano y arreglos de las canciones para interpretarlas a solo. Existe la versión en castellano y versión bilingüe en francés.

 

Compartir en:

Los comentarios están cerrados.